reklama

Bezpłatne parkowanie pod Lidlem? Tak, ale klient musi pamiętać o bilecie

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

ŁódzkieKlienci marketów Lidl mają problem z parkowaniem pod sklepami, m.in. tym znajdującym się przy ul. Gojawiczyńskiej w Łodzi. Od jakiegoś czasu bowiem, żeby bezpiecznie zostawić auto na czas robienia zakupów, trzeba pobrać z automatu bezpłatny bilet. Upoważnia on do godzinnego bądź 1,5-godzinnego bezpłatnego parkowania. Jeśli o bilecie ktoś zapomni, po powrocie do auta znajdzie informację o konieczności uiszczenia kary w wysokości 95 zł.
reklama

Łodzianie donoszą o sytuacjach, w których "mandat" za szybą samochodu pojawia się już w chwili przekroczenia przez klienta drzwi sklepu.

- Ludzie nie są przywyczajeni do nowego systemu opłat i nie zwracają uwagi na znaki informacyjne, które są małe - mówią. - Oznakowanie jest takie, że nie skupiając uwagi można go nie zauważyć. Inkasent siedzi, obserwuje i momentalnie biegnie zarobić na kimś 95 zł. Równie dobrze mógłby pomóc, wsadzając bilet na darmowe parkowanie za wycieraczkę. Bo przecież w końcu chodzi o to, żeby zrobić zakupy w markecie.

Osoby, które zostały ukarane to zwykle takie, które weszły na szybkie zakupy i nie zorientowały się, że trzeba wziąć bilet.

- Nie pobrałam biletu, był to pierwszy dzień działania biletomatu i chyba go po prostu nie widziałam - opowiada jedna z klientek. - Wysłałam zdjęcie paragonu i mandat anulowano. Tak naprawdę to jest prywatny teren kogoś, jest możliwość pobrania darmowego biletu, więc w czym jest problem? Trzeba po prostu trochę się rozejrzeć, zanim pobiegniemy do sklepu.

reklama

Są też głosy podkreślające, że często na takich parkingach parkują mieszkańcy okolicznych bloków, w związku z czym nie ma miejsca dla klientów, których część rezygnuje z zakupów, co jest stratą finansową dla marketu.

Lidl informuje, że parking został oznaczony na wjeździe oraz wyjeździe tablicami informacyjnymi o strefie płatnego postoju. Bezpłatny bilet na czas wykonywania zakupów należy pobrać w automacie (także w przypadku korzystania z miejsc dla osób niepełnosprawnych). Przy automacie znajduje się regulamin korzystania z parkingu. Obsługą parkingów i parkometrów zajmuje się firma zewnętrzna, dlatego wszelkie roszczenia reklamacyjne związane z opłatami i obsługą parkingów należy kierować bezpośrednio do wskazanej w regulaminie lub potwierdzeniu opłaty firmy.

reklama

reklama
reklama
Artykuł pochodzi z portalu tulodz.pl. Kliknij tutaj, aby tam przejść.
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

Najlepsze i unikalne treści ze Zgierza i okolicy

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama