Łódź dołącza do listy polskich miast, w których działa Frisco. Jest to jeden z największych krajowych supermarketów online. - Decyzja o wejściu na łódzki rynek była dla nas naturalna – mówi Magdalena Szuszkiewicz, prezeska zarządu. – Łódź to duże miasto, liczące około 670 tys. mieszkańców, a przy tym świetnie skomunikowane, dzięki czemu możemy sprawnie realizować dostawy - dodaje.
Supermarket dostarczy zakupy pod same drzwi
Frisco w Łodzi działa od połowy sierpnia. Jak robi się zakupy w supermarkecie online? - Najwygodniejszą formą jest posiadanie aplikacji, która daje klientom pełną kontrolę nad całym procesem - od wyboru produktów, aż po śledzenie dostawy w czasie rzeczywistym. Użytkownicy aplikacji mają także dostęp do dedykowanych zniżek i ofert specjalnych - wyjaśnia firma. Nowością, która pojawiła się również w Łodzi, jest Friscoach, czyli interaktywny przewodnik zakupowy oparty na sztucznej inteligencji, dostępny bezpośrednio w aplikacji. - To wirtualny asystent, który pomaga planować codzienne posiłki, tworzyć listy zakupów dopasowane do indywidualnych preferencji i błyskawicznie zamawiać potrzebne produkty z dostawą pod drzwi - tłumaczy Frisco.Supermarket dostarcza zakupy do wszystkich dzielnic Łodzi - zarówno do ścisłego centrum, jak i na osiedla podmiejskie - a także do pobliskich miejscowości, takich jak Pabianice, Aleksandrów Łódzki, Konstantynów Łódzki, Zgierz czy Nowosolna.
Co można zamawiać? Klienci mają do wybory około 14 tys. produktów z różnych kategorii, od świeżych warzyw i owoców, przez nabiał i pieczywo, aż po kosmetyki i środki czystości. Dodatkową opcją jest możliwość zaplanowania godziny dostarczenia zakupów. Jeżeli chodzi o płatność, to możemy jej dokonać online lub przy odbiorze.
Komentarze (0)