reklama

Gigant chce przejąć znaną markę. Sklepy mają być przestronniejsze i ma ich być znacznie więcej

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: | Zdjęcie: pixabay (zdjęcie ilustracyjne)

Gigant chce przejąć znaną markę. Sklepy mają być przestronniejsze i ma ich być znacznie więcej - Zdjęcie główne

Do 2030 r. ma powstać nawet 1200 sklepów worldbox z odzieżą casualowo-sportową | foto pixabay (zdjęcie ilustracyjne)

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Materiały partneraCzy ta zmiana będzie z korzyścią dla konsumentów? Tego jeszcze nie wiadomo. Faktem jednak jest, że znany, również łodzianom, gigant chce przejąć kolejną markę.
reklama

Urząd Ochrony Konsumentów i Konkurencji poinformował, że "CCC zamierza dokonać koncentracji polegającej na przejęciu kontroli nad spółką MKRI. CCC zamierza nabyć co najmniej 41 proc. udziałów w kapitale MKRI".

CCC to już nie tylko buty. Gigant "rozpycha się" na rynku odzieżowym 

To, jak dodał UOKiK, łącznie z aktualnie posiadanymi już udziałami pozwoli gigantowi na samodzielne sprawowanie kontroli na wskazaną spółką. 

CCC powstało w 1999 roku na bazie własnego konceptu handlowego Cena Czyni Cuda. To marka, której nie trzeba nikomu przedstawiać. W samej Łodzi ma kilkanaście sklepów.

Ta polska spółka akcyjna, jest jednym z liderów europejskiego rynku sprzedaży detalicznej obuwia i odzieżyDziała zarówno jako sieć sklepów stacjonarnych, jak i platforma internetowa, oferując produkty pod markami takimi jak CCC, eobuwie.pl, czy HalfPrice. Na początku tego roku przejęło również MODIVO.

reklama

Teraz do tej listy ma dojść sprawowanie kontroli nad kolejną spółkę -  MKRI, która posiada ponad 140 sklepów odzieżowych w całej Polsce. Początkowo występowała pod nazwą kaes, ale po zawarciu umowy franczyzowej właśnie z Grupą CCC (pod koniec 2024 roku), zmieniła ją na Worldbox. 

Jak wówczas mówił Dariusz Miłek, prezes Grupy CCC, w rozmowie z portalem DlaHandlu, 150-metrowe sklepy z czasem mają zwiększyć swoją powierzchnię do 700 metrów kwadratowych. Ma się w nich znaleźć 60 proc. odzieży, 20 proc. obuwia i 20 proc. akcesoriów. Projekt zakłada powstanie do 2030 r. nawet 1200 sklepów worldbox z odzieżą casualowo-sportową. Jak wyliczał, sieć ma oferować odzież takich marek jak np. Champion, Reebok, Kappa, Shaq, Roxy, Juicy Couture, G-Star, Nautica, DC, Hunter, a do tego marki partnerów: adidas, Puma i Vans.

reklama

 

reklama
reklama
Artykuł pochodzi z portalu tulodz.pl. Kliknij tutaj, aby tam przejść.
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ

Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM

e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)
Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama
logo