Co roku powrót drwala wzbudza w klientach sieci fast foodów wiele emocji. Do ostatniej chwili wstrzymywana jest informacja o dokładnej dacie, kiedy burger pojawi się w restauracjach. Ponadto klientów ciekawi, jakie będą dodatki do klastycznej opcji kanapki.
Kiedy premiera Drwala w 2024 roku?
Burger Drwala jest to najpopularniejszy z zimowych przysmaków w amerykańskiej sieć barów szybkiej obsługi. Pojawia się tylko w zimowym menu, co powoduje, że ustawiają się po niego kolejki smakoszy. O jego popularności świadczy choćby fakt, że jeszcze przed wprowadzeniem go do sprzedaży wśród zainteresowanych krąży wiele nieoficjalnych informacjami na temat daty premiery w danym roku, ceny, a także nowych składników, które mogą znaleźć się w kanapce.W poprzednich latach Drwal pojawiał się McDonald’s po 20 listopada, ale w 2023 roku sieć zaskoczyła swoich klientów i kanapka ukazała się w klasycznej wersji już 8 listopada, a tydzień później pojawiły się dodatkowe wersje m.in. z chrzanem czy żurawiną.
McDonald’s nie potwierdził jeszcze, kiedy możemy spodziewać się premiery i nieoficjalnie kanapki możemy spodziewać się w okolicach 20 listopada. Jednak oficjalny komunikat w 2023 roku pojawił się niemal tego samego dnia co premiera Drwala, co wzbudza jeszcze więcej emocji wśród klientów.
Ile zapłacimy za Drwala w 2024 roku?
W 2023 roku cena klasycznej wersji, w zależności od restauracji, wahała się między 23,90 zł a 24,90 zł. To tyle samo 2022 roku. Natomiast w 2021 roku za klasyczną wersję drwala trzeba było zapłacić 17,40 zł.Wszystkie wersje dostępne w ofercie McDonald’s w ubiegłym roku kosztowały się od 24,90 do nawet 30,90 zł w zależności od tego, czy kanapkę jedliśmy w zestawie czy bez.
Niemal każdego roku kultowa kanapka drożeje, co może oznaczać, że zaskoczeniem będzie nie tylko data premiery burgera, ale również jego cena. Możliwe, że za sama podstawową wersję klienci zapłacą blisko 30 zł, szczególnie jeśli spojrzymy na ceny innych burgerów dostępnych w ofercie.
Aktualnie porównywalne burgery, takie jak WieśMac, McRoyal czy Big Mac kosztują około 20 zł, a w zestawie 29,70 zł, z kolei sama kanapka Maestro (w dwóch wersach) kosztuje 27,50 (w zestawie 35,50 zł) i prawdopodobnie, to właśnie do tej ceny będzie zbliżony sezonowy Drwal.
Fenomen Drwala w Polsce
Fenomen sezonowej kanapki można zaobserwować każdego roku w listopadzie, kiedy klienci czekają i wymieniają się informacjami oraz swoimi spostrzeżeniami już po premierze nowego-starego przysmaku. Jest to pewien rytuał zakorzeniony w klientach amerykańskiej sieci od 15 lat.To właśnie ta sezonowość i oczekiwanie, niczym przyzwolenie na picie pumpkin latte sprawia, że chętniej sięgamy po Drwala nawet raz w roku, dla podtrzymania tradycji.
Choć wciąż pojawiają się głosy (szczególnie w mediach społecznościowych), że fenomen popularności kanapki jest niezrozumiały i można znaleźć ciekawsze opcje w podobnej cenie w innych burgerowniach, to o popularności Drwala mogą świadczyć gigantyczne kolejki w dniu premiery oraz tysiące sprzedanych kanapek w niektórych restauracjach.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.