Modernizacja ulicy Rewolucji 1905 r. dobiega końca. W ciągu ostatnich dni drogowcom udało się już wymalować oznakowanie poziome, wyznaczono miejsca parkingowe, a także pojawiła się nowa, dwukierunkowa droga dla rowerów. Podobne rozwiązanie zastosowano także w lipcu 2022 na ul. Jaracza, kiedy to otworzono w Łodzi pierwszą dwukierunkową drogę dla rowerów.
Rowerzyści korzystają z nowej drogi dla rowerowej na ul. Rewolucji 1905 r.
Widoczny koniec remontu ul. Rewolucji 1905 r. to dla wielu rowerzystów zielone światło, aby przedostać się rowerem np. od strony ul. Sterlinga w kierunku Piotrkowskiej. Na skrzyżowaniu Rewolucji 1905 r. i Sterlinga pojawiły się także widoczne pasy do skrętu i do jazdy na wprost dla rowerzystów.Wcześniej na ul. Rewolucji 1905 r. dostępne były dwa pasy ruchu dla kierowców i z lewej strony jezdni parkingu. Dziś jednak takiej organizacji już nie ma, a w miejscu byłego parkingu powstała ścieżka rowerowa. Aby przez nią swobodnie przejechać, trzeba jednak ominąć przeszkodę, która stoi na środku ścieżki dla rowerów.
Czerwony Fiat blokuje przejazd rowerom na ul. Rewolucji 1905 r.
Mowa o samochodzie osobowym, który został zaparkowany na obecnym pasie rowerowej, zanim on tam powstał. O utrudnieniach dla rowerzystów napisano na profilu Rowerowej Łodzi.
- Poszukujemy osoby będącej w posiadaniu kluczyki do tego auta. Tablica rejestracyjna z Częstochowy. Samochód został zaparkowany, zanim zaczęto malować linie drogi dla rowerów i nowe miejsca parkingowe. Auto stoi od kilkunastu dni przy ul. Rewolucji 1905 r. nr 82 (pomiędzy ul. Sterlinga a ul. Kamińskiego)
- napisano na profilu Rowerowa Łódź w środę, 19 lipca.
W komentarzach pojawiły się propozycje, że najszybszym, ale kosztownym rozwiązaniem będzie wezwanie lawety.
- Nie szybsza będzie laweta z Łodzi? Chociaż jeśli zaparkował prawidłowo, zanim namalowano pasy...
- napisał pan Piotr.
Inny komentujący przypomniał sytuację z ostatnich lat, kiedy na pl. Dąbrowskiego zaparkowany Volkswagen stał tak długo, że dookoła zdążyła urosnąć wysoka trawa, a samochód został „zabarierkowany” z każdej strony. Udało się go usunąć dopiero w grudniu 2022, kiedy organizowano w Łodzi szczyt OBWE.
- Ile czasu stało auto na chodniku przy pl. Dąbrowskiego, po tym jak postawili tam słupki? Cztery lata?
- napisał pan Dawid.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.