Reklama

Reklama

Nie możesz osobiście pojawić się w urzędzie? Z pomocą przychodzi „Mobilny urzędnik”

Opublikowano: Ostatnia modyfikacja:
Autor: | Zdjęcie: Canva

Nie możesz osobiście pojawić się w urzędzie? Z pomocą przychodzi „Mobilny urzędnik”  - Zdjęcie główne

Kto może skorzystać z usługi "Mobilny urzędnik"? | foto Canva

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

Wiadomości Zgierz Urząd Miasta Zgierza uruchomił usługę znacznie ułatwiającą załatwianie spraw osobom, które nie mogą osobiście pojawić się w instytucji. Kto może skorzystać z opcji „Mobilny urzędnik”?

Reklama

„Mobilny urzędnik” to usługa umożliwiająca załatwianie spraw osobom, które z różnych powodów nie mogą zrobić tego samodzielnie. Oznacza to, że w określonych sytuacjach urzędnik pojawi się w miejscu naszego pobytu i pomoże w dopełnieniu niezbędnych formalności. Można w ten sposób między innymi złożyć deklaracje, wniosek o wydanie dowodu osobistego czy odebrać dokument. Poniżej zamieszczamy pełną listę usług świadczonych w ramach „Mobilnego urzędnika”. 

  • złożenie wniosku o wydanie dowodu osobistego
  • odbiór dowodu osobistego
  • złożenie deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami
  • złożenie korekty deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami
  • złożenie informacji o nieruchomościach i obiektach budowlanych (podatek od nieruchomości – osoby fizyczne)
  • złożenie informacji o gruntach (podatek rolny – osoby fizyczne)
  • złożenie informacji o lasach (podatek leśny – osoby fizyczne)
  • złożenie zgłoszenia zamiaru usunięcia drzew lub krzewów
  •  złożenie wniosku o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew
 

„Mobilny urzędnik” w Zgierzu. Kto może skorzystać z usługi?

Kto uprawniony jest do korzystania z usługi „Mobilny urzędnik”? Osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności w stanie znacznym, umiarkowanym i lekkim, osoby w wieku 65+, osoby zależne 15+, osoby chore z czasowym lub trwałym ograniczeniem możliwości poruszania się i dotarcia do urzędu, opiekunowie faktyczni osób zależnych, opiekunowie pieczy zastępczej. 

Z usługi „Mobilny urzędnik” można skorzystać w czwartki w godzinach 10:00 – 15:00 w administracyjnych granicach Zgierza. Deklarację chęci ze skorzystania należy zgłosić pod numer telefonu 42 714 31 49, mailowo -  [email protected] lub przez osobę trzecią w Biurze Obsługi Klienta w UMZ, w godzinach pracy urzędu. W zgłoszeniu należy podać informację czego dotyczy sprawa oraz podać swoje dane kontaktowe. Urzędnik wyznaczy wizytę, osoba zgłaszająca chęć skorzystania z usługi zostanie poinformowana  o terminie. Podczas spotkania urzędnik ma obowiązek wylegitymowania się.  

 

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną

Najlepsze i unikalne treści ze Zgierza i okolicy

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy