Nowa oferta pracy w Urzędzie Gminy Zgierz
Wśród wymagań stawianych kandydatom znajdują się m.in. polskie obywatelstwo, niekaralność, aktualne poświadczenie bezpieczeństwa oraz przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych.Obowiązkowe jest również wykształcenie wyższe oraz co najmniej pięcioletni staż pracy – w tym przynajmniej trzy lata doświadczenia w obszarze ochrony informacji niejawnych oraz zarządzania kryzysowego w administracji publicznej.
Zakres zadań jest bardzo szeroki i obejmuje m.in. organizację systemów ochrony informacji, kontrolę przestrzegania przepisów, kierowanie punktami obsługi dokumentów niejawnych, a także prowadzenie szkoleń dla pracowników. Ponadto pełnomocnik będzie odpowiedzialny za przygotowywanie planów obronnych i zarządzania kryzysowego, koordynację działań w sytuacjach nadzwyczajnych, organizowanie ewakuacji oraz opracowanie systemów łączności na potrzeby sytuacji kryzysowych.
Nowe stanowisko wymaga również umiejętności organizacyjnych, samodzielności, odporności na stres oraz znajomości szeregu ustaw, m.in. o ochronie informacji niejawnych, zarządzaniu kryzysowym czy ochronie ludności i obronie cywilnej.
Zatrudnienie odbywać się będzie w pełnym wymiarze czasu pracy. Pierwsza umowa, zgodnie z obowiązującymi przepisami, zostanie zawarta na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy.
Termin składania dokumentów upływa 28 kwietnia 2025 roku o godz. 16. Aplikacje można składać osobiście w Urzędzie Gminy Zgierz przy ul. Łęczyckiej 4 lub przesłać pocztą – decyduje data doręczenia, nie stempla pocztowego.
CZYTAJ TAKŻE: Nowe Centrum Opiekuńczo-Mieszkalne w Zgierzu. Jak można się do niego dostać? [ZDJĘCIA]
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.