Oferta pracy w Urzędzie Gminy Zgierz
W zależności od posiadanego doświadczenia zawodowego kandydaci mogą ubiegać się o stanowisko podinspektora lub inspektora planowania przestrzennego w Referacie Urbanistyki. W przypadku podinspektora nie jest wymagane doświadczenie zawodowe, co sprawia, że oferta ta jest dostępna bezpośrednio dla absolwentów kierunków takich jak gospodarka przestrzenna, architektura czy geografia.Natomiast kandydaci na stanowisko inspektora muszą wykazać się co najmniej trzyletnim stażem pracy, w tym rok pracy w administracji samorządowej oraz doświadczeniem przy sporządzaniu projektów decyzji o warunkach zabudowy i projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.
Pożądane są również konkretne umiejętności – między innymi czytania map, obsługi programów komputerowych Office, a także umiejętność obsługi programów GIS (QGIS, ArcGis), CAD, Corel Draw.
Od kandydata wymagana jest także znajomości przepisów prawa z zakresu planowania przestrzennego, prawa budowlanego, ochrony środowiska czy kodeksu postępowania administracyjnego. Dodatkowo liczą się cechy osobowościowe, takie jak rzetelność, samodzielność, odporność na stres i komunikatywność.
Zakres obowiązków
Przyszli pracownicy będą odpowiedzialni m.in. za sporządzanie decyzji o warunkach zabudowy, przygotowywanie dokumentacji planistycznej, kontakt z interesariuszami (osoby fizyczne, urzędy, instytucje), wizje terenowe, analizę dokumentów, a także za sporządzanie opinii urbanistycznych i prowadzenie rejestrów decyzji planistycznych.Zatrudnienie będzie odbywać się na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu. Dla osób podejmujących pracę na stanowisku urzędniczym po raz pierwszy, przewidziana jest umowa na czas określony nie dłuższy niż sześć miesięcy. W ogłoszeniu nie znajdziemy informacji o wynagrodzeniu.
Aby wziąć udział w rekrutacji, należy złożyć komplet dokumentów aplikacyjnych, w tym m.in. wypełniony kwestionariusz osobowy, CV, list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe, odpowiednie oświadczenia oraz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
Dokumenty można składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Zgierz (ul. Łęczycka 4, Biuro Obsługi Klienta, stanowisko nr 3) lub przesłać pocztą. Należy je dostarczyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektor/Inspektor w Referacie Urbanistyki”. Termin składania aplikacji mija 19 maja 2025 r. o godzinie 16 – liczy się data wpływu dokumentów.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.