Problemy z biletomatami w Zgierzu
O sytuacji pisaliśmy na portalu TuZgierz.pl. W mediach społecznościowych podróżni zwracali uwagę na problem nieodpowiedniej szerokości biletów, które zakupiono w biletomatach. To sprawiało, że nie dało się ich skasować, lub konieczne było ich zaginanie.Pod koniec lutego, zapytaliśmy o to kierownika MUK Zgierz, Radosława Podogrockiego, który przyznał, że o problemie nie słyszał, jednak zamierzał przyjrzeć się sprawie.
O sytuacji poinformował także radny Przemysław Jagielski, który złożył interpelację w sprawie nieodpowiedniej szerokości biletów. Odpowiedź, jaką uzyskał od MUK Zgierz, opublikował na swoim profilu w mediach społecznościowych. Wynika z niej, że problem został rozwiązany.
Różna szerokość biletów w automatach spowodowana była błędną aktualizacją urządzeń przeprowadzoną przez właściciela biletomatów firmę Mera – Serwis SGL Sp. z o.o. S.K.A, która wyłączyła obsługę czujnika wydawania biletów. Poprawienie konfiguracji w urządzeniach zostało przeprowadzone niezwłocznie. Z uwagi jednak na wymianę urządzeń pomiędzy pojazdami pozostało kilka urządzeń bez aktualizacji.
- wyjaśnia w odpowiedzi na interpelację Radosław Podogrocki.
Ponowne wystąpienie problemu powinno być niezwłocznie zgłaszane do Miejskich Usług Komunikacyjnych w Zgierzu.
Komentarze (0)