reklama

Pasażerowie MPK Łódź nie mogą kupić migawki ze zniżką. "Biletomat wyświetla, że ma problemy sieciowe"

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: | Zdjęcie: Karolina Brózda

Pasażerowie MPK Łódź nie mogą kupić migawki ze zniżką. "Biletomat wyświetla, że ma problemy sieciowe" - Zdjęcie główne

Pani Marta miała problem z kupieniem migawki ze zniżką. | foto Karolina Brózda

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

ŁódzkieŁodzianie, którzy korzystają z komunikacji miejskiej na podstawie migawek, sygnalizują problemy z zakupem takowych w niektórych biletomatach. Trudności dotyczą szczególnie biletów okresowych kupowanych z Kartą Łodzianina (dzięki niej migawkę można nabyć taniej).
reklama

- Chciałam przedłużyć migawkę w jednym z biletomatów w autobusie. Wcześniej robiłam to wielokrotnie i nigdy nie miałam żadnych problemów: co miesiąc kupowałam bilet okresowy na 30 dni, zaznaczałam opcję "z Kartą Łodzianina", migawka się kodowała, ja płaciłam i już. Tymczasem ostatnio kilka razy wyświetlił mi się komunikat, że biletomat ma jakieś problemy sieciowe. Informacja wyskakiwała za każdym razem, gdy wybierałam bilet z Kartą Łodzianina

- skarży się Marta Kowalska, która codziennie dojeżdża z Teofilowa do centrum miasta.

reklama

Komunikat o problemach sieciowych znów się wyświetlił

Pani Marta zaznacza, że próbowała w ten sam sposób zakodować migawkę w innym biletomacie i komunikat o problemach sieciowych znów się pojawił.

- Po kilku próbach musiałam kupić zwykły, papierowy bilet na 40 minut. Zdenerwowałam się, bo z migawką jeżdżę od zawsze i nigdy nie było trudności z jej kodowaniem. A nie chcę kupować biletu okresowego po cenie bez zniżki z Kartą Łodzianina, bo kosztuje prawie 170 zł

- dodaje pasażerka łódzkiego MPK.

Powodów takiej sytuacji może być kilka

Powodów takiej sytuacji może być kilka.

- Przy zakupie w biletomacie, jeśli została wybrana opcja przedłużenia istniejącego biletu, wówczas zniżka się nie naliczy. Trzeba kupić nowy bilet, bilety z Kartą Łodzianina wyświetlają się osobno.

reklama

- radzą w MPK.

Może dane podane przy wyrabianiu migawki są nieprawidłowe?

Jeśli opcja zakupu biletu z Kartą Łodzianina jest niedostępna, trzeba upewnić się, czy dane osobowe podane przy wyrobieniu migawki są prawidłowe. Można to zrobić w Biurze Obsługi Klienta przy ul. Tramwajowej 6. W tym konkretnym przypadku najprawdopodobniej doszło do awarii biletomatu. Można ją zgłosić pod podanym na urządzeniu numerem telefonu.

reklama

reklama
reklama
Artykuł pochodzi z portalu tulodz.pl. Kliknij tutaj, aby tam przejść.
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

Najlepsze i unikalne treści ze Zgierza i okolicy

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama