Pozostałe trzy sklepy działają w Warszawie oraz jeden w Poznaniu. Chodzi o hiszpańską markę z branży modowej - BIMBA Y LOLA. Została ona założona w 2005 roku przez Uxíę i Maríię Domínguez. Pierwszy sklep został otworzony w 2006 w Bilbao.
Bimba y Lola w Łodzi. Pierwszy salon już otwarty w Manufakturze
Obecnie marka ma 275 sklepów i stoisk w 14 krajach w Europie, Ameryce i Azji, a jej sklep internetowy generuje miliony odsłon. Salony stacjonarne znajdują się w takich miastach jak Paryż, Londyn, Bolonia, Mediolan, Rzym, Madryt, Barcelona, Meksyk, Santiago, Seul czy Singapur.Bimba y Lola charakteryzuje się kreatywnym, odważnym i artystycznym podejściem do mody. Jej znakiem rozpoznawczym są wyraziste kolory, intrygujące wzory, wysokiej jakości materiały oraz połączenie współczesnych trendów z ponadczasowym designem. Marka tworzy kolekcje skierowane do kobiet, które szukają oryginalności i chcą bawić się modą, łącząc ją z komfortem i funkcjonalnością. W asortymencie ma odzież, obuwie, torebki, portfele oraz różnego rodzaju akcesoria - biżuterię, parasole, etui na telefony.
- Marka Bimba Y Lola zastąpiła markę Patrizia Pepe Hub, lokal mieści się na parterze, pomiędzy lokalami Pinko a Tommy Hilfiger i zajmuje powierzchnię 89,77 mkw. - poinformowała nas Karolina Czepkiewicz, z Biura Prasowego Manufaktury.
Salon czynny jest od poniedziałku do soboty, w godzinach 10.00 - 22.00.
(arch. Manufaktura)
To kolejna nowość, którą dla swoich klientów przygotowała Manufaktura. Przypomnijmy, że od niedawna działa tam działa sklep francuskiej marki perfum. Sklep Adopt'Poland mieści się na poziomie 0, obok LUSH oraz BATH&BODY WORKS. Dodajmy, że marka ta dla łodzian dostępna była dotąd w popularnych drogeriach. Ich produkty można również online.
Nowością jest również wyspa, na której swoje produkty oferuje Fabryka da Nata. To drugie miejsce w Łodzi, w którym możemy skosztować prawdziwych portugalskich babeczek wypiekanych przez rodowitego Portugalczyka.
Nowa Fabryka otworzyła się tuż obok Auchan, na poziomie 1.
Komentarze (0)