Pan Mariusz przyszedł do siedziby ŁOW NFZ na Targowej 35 w Łodzi około g.10. Choć większość spraw można załatwić już online, ta wymagała osobistej wizyty w naszej siedzibie.
- Naszego milionowego klienta obdarowaliśmy gadżetami NFZ, które nie pozwolą mu zapomnieć o profilaktyce, a także koszem owoców. NFZ w całej Polsce na salach obsługi oferuje nie tylko usługi związane z ubezpieczeniem zdrowotnym, ale także z profilaktyką. Można skorzystać z pomiarów w kiosku profilaktycznym, dowiedzieć się, jak i gdzie korzystać z programów profilaktycznych NFZ — wyjaśnia Anna Leder, rzecznik prasowy NFZ regionu łódzkiego.
Choć większość spraw związanych z NFZ – jak wyrobienie EKUZ, złożenie wniosku do uzdrowiska, potwierdzenie zlecenia na kule czy pampersy – odbywa się już elektronicznie, sale odwiedza – w skali Polski – 1,7 miliona osób rocznie. Spotkanie z każdym z klientów to dla pracowników sal obsługi szansa na przekazanie informacji o profilaktyce, dostępnych badaniach profilaktycznych czy szczepieniach przeciw HPV.
Obsługa Klientów w siedzibach NFZ w całej Polsce w liczbach:
• 1,7 miliona osób odwiedza rocznie sale obsługi klientów w OW NFZ,
• 2,4 miliona usług zrealizowano od początku roku w salach obsługi klientów OW NFZ,
• 1,3 miliona połączeń odebrali konsultanci Telefonicznej Informacji Pacjenta,
• ponad 30 tys. osób skorzystało z oferty stanowisk ds. profilaktyki i promocji zdrowia.
Od początku br.:
• NFZ odwiedziło 1 milion osób, w tym w na sali obsługi na Targowej 35 – 37 300 klientów
• zrealizowano ponad 1,4 miliona usług w salach obsługi klientów OW NFZ,
• konsultanci Telefonicznej Informacji Pacjenta – bezpłatnej całodobowej infolinii — odebrali ponad 800 tys. połączeń.
W salach obsługi klientów NFZ m.in:
• uzyskasz Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego oraz certyfikat tymczasowo zastępujący EKUZ,
• zweryfikujesz ubezpieczenie zdrowotne,
• zdobędziesz informacje w sprawach związanych z działalnością NFZ (leczenie, uzdrowiska, zaopatrzenie w wyroby medyczne),
• podpiszesz umowę o dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne,
• potwierdzisz Profil Zaufany oraz otrzymasz informacje o Internetowym Koncie Pacjenta, aplikacji mojeIKP,
• skorzystasz ze stanowisk ds. profilaktyki i promocji zdrowia.
Doradcy ds. profilaktyki:
- udzielają informacji o programach profilaktycznych,
- doradzają, jak się zgłosić do programów i wziąć w nich udział.
W każdym z 16 OW działa także samoobsługowy kiosk profilaktyczny. Wykonasz w nim najważniejsze pomiary medyczne, a wyniki będziesz mógł omówić z doradcą.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.