Praca odbywać się będzie w siedzibie Urzędu przy ul. Łęczyckiej 4 w Zgierzu, w pełnym wymiarze godzin, na podstawie umowy o pracę.
Praca w urzędzie w Zgierzu
Zadania osób zatrudnionych w Referacie Pozyskiwania Środków Zewnętrznych obejmują przede wszystkim pozyskiwanie środków zewnętrznych, w tym funduszy unijnych. Do obowiązków będzie należało m.in. opracowywanie wniosków o dofinansowanie, przygotowywanie dokumentacji projektowej, koordynowanie działań w trakcie realizacji projektów oraz kontakt z organizacjami lokalnymi i inwestorami.Pracownicy będą również odpowiadać za przygotowywanie ofert inwestycyjnych, działania promocyjne, a także wspieranie mieszkańców i lokalnych instytucji w uzyskiwaniu wsparcia finansowego z funduszy zewnętrznych.
Na stanowisko podinspektora mogą aplikować osoby bez doświadczenia zawodowego, posiadające wyższe wykształcenie. W przypadku stanowiska inspektora wymagany jest co najmniej pięcioletni staż pracy przy pozyskiwaniu funduszy, w tym trzy lata w jednostce samorządu terytorialnego.
Niezbędna jest także bardzo dobra znajomość przepisów prawa związanych z finansami publicznymi, zamówieniami publicznymi oraz samorządem gminnym, jak również biegłość w obsłudze komputera i urządzeń biurowych.
Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji mają czas do 16 czerwca 2025 roku, do godziny 16, aby złożyć wymagane dokumenty aplikacyjne. Można to zrobić osobiście w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Gminy Zgierz lub przesłać je pocztą tradycyjną – pod warunkiem, że wpłyną one do urzędu przed upływem wskazanego terminu.
Komentarze (0)