W biuletynie informacji publicznej pojawiło się ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko podinspektora. Sprawdzamy, jakie są wymagania.
Podinspektor w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego w Zgierzu
Osoba starająca się o zatrudnienie na stanowisku podinspektora musi posiadać polskie obywatelstwo, być niekarany oraz mieć pełną zdolność do czynności prawnych.Może mieć wykształcenie średnie i co najmniej trzyletni staż pracy lub wykształcenie wyższe bez konieczności doświadczenia zawodowego. Istotna jest również znajomość przepisów związanych z funkcjonowaniem administracji publicznej, zarządzaniem kryzysowym oraz bezpieczeństwem.
Wśród dodatkowych oczekiwań wymienia się samodzielność, dokładność, umiejętność pracy pod presją czasu oraz radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych. Konieczna jest także biegła obsługa komputera i programów biurowych.
Obowiązki na stanowisku
Zakres obowiązków nowego pracownika będzie szeroki i obejmuje m.in. opracowywanie i aktualizację planów związanych z zarządzaniem kryzysowym, obroną cywilną i obronnością państwa, nadzór nad systemami bezpieczeństwa w Urzędzie Miasta Zgierza, udział w szkoleniach i ćwiczeniach, obsługę zgromadzeń publicznych, a także zarządzanie dokumentacją i finansami wydziału.
Ile można zarobić?
Osoba na stanowisko podinspektora będzie pracować w pełnym wymiarze godzin. Ogłoszenie nie zawiera informacji o wynagrodzeniu, co jest częstą praktyką w rekrutacjach do administracji publicznej.Mimo to można posiłkować się stroną wynagrodzenia.pl, na której znajdziemy Ogólnopolskie Badanie Wynagrodzeń, czyli największe w Polsce pozarządowe badanie płac.
Według wytycznych na stanowisko podinspektora wynagrodzenie najczęściej waha się między 4190 zł brutto a 5450 zł brutto (a średnie wynagrodzenie na podobnym stanowisku, to wypłata w granicach 4700 zł brutto) w zależności od doświadczenia i stażu pracy.
Jak aplikować?
Osoby zainteresowane pracą w Urzędzie Miasta Zgierza powinny dostarczyć swoje dokumenty osobiście lub drogą pocztową do 24 lutego 2025 roku na adres Urzędu Miasta (Plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz). Wymagane dokumenty to m.in. kwestionariusz osobowy, list motywacyjny oraz kopie świadectw pracy i dyplomów.Kandydaci mają czas na składanie dokumentów do 24 lutego.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.